luni, 18 ianuarie 2010

Filmul minunat - Ostrov


Ostrov

Este cel mai frumos film despre sufletul omului, sinceritate, smerenie, adevar, bucurie si toate virtutile sadite de Tatal nostru in noi.Acestui film ii atasez mottoul : " Orice pacatos are un viitor si orice sfant are un trecut ! " .
Din punct de vedere artistic, filmul intruneste toate toate virtutile unei capodopere cinematografice asemeni filmului " Tarul" daca nu chiar mai bine.Regia, scenariul, operatoria, montajul, muzica, scenografia cat si actoria ar fi jignite in fata Oscarului.Astfel de filme nu pot fi considerate box office in lumea filmului comercial.Cu toate acestea "Ostrov" a fost vizionat in marea majoritate a centrelor crestine din lume, vizionandu-se chiar si in manastiri.E de luat aminte ca fiecare dintre noi putem deveni in acest fel daca urmam calea aceasta.
Filmul este la dispozitia dumneavoastra prin linkul de mai jos.Filmul este arhivat, deci va trebui dezarhivat dupa ce l-ati descarcat.

Vizionare placuta!

http://dl.transfer.ro/Transfer_ro-18Jan-9832e2de49a26.zip

.







21 de comentarii:

  1. Filmul nu se poate dezarhiva

    RăspundețiȘtergere
  2. voi incerca si eu din nou.ar trebui sa mearga.

    RăspundețiȘtergere
  3. Extraordinar film. Fireste ca nu a fost succes de box office. Binele nu a fost niciodata popular pentru ca este incomod, ne scoate din lenevie. Pentru trezire, indraznesc sa recomand traseul: Biblia Ortodoxa (pentru cunoasterea Cuvantului), "Pelerinul rus" (pentru invatarea rugaciunii), "Ostrov" (pentru aplicatia practica a rugaciunii in viata). Apoi ar fi o intreaga serie de materiale, de pilda filmul "Apa" (Rusia, 2008). Se gaseste aici (cred ca fara subtitrare; sorry):

    http://www.youtube.com/watch?v=eKotfwpcvWM&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  4. Filmul merge descarcat si dezarhivat. Daca este vreo problema inseamna ca este a calculatorului.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc pentru comentarea aparitiilor Fecioarei Maria ,pentru cel al treilea secret de la Fatima, pentru toate comentariile si invataturile minunate despre Dumnezeu, ingerii Sai ,despre Trezire , schimbare, despre curatire si curatenie ,despre bunatate! Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa ne salveze pe toti! Gabi N.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ramonabai. Azi se implinesc 506 de ani si 18 zile de cand a fost revelionul 1503-1504. La Multi Ani!

    Frumos Ostrovul!

    RăspundețiȘtergere
  10. Duminica am vazut filmul. un film cu adevarat extraordinar. merita vazut! numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma lupt si eu sa-l descarc, dar nu prea merge! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am si eu o intrebare,fara nici o legatura cu tema(scuze Doru),doar ca sunt nou venit si incerc sa-mi dau un update cu ceea ce se intampla:
    M-am cretinizat de tot sau ceea ce vad la Tv de vreo doua zile e real?Toata circoteca asta cu atacuri energetice,flacari violet si manipulari psihologice e un un subiect serios?Adica,pe ce naiba planeta traim?Pana si Oreste a luat-o pe aratura la Sinteza zilei dand un surogat de explicatie esoterico-stiintifica,toate canalele vuiesc de tampenii paranormale...imi doresc sa stiu daca si voi sunteti in ton cu aceasta parodie.Daca,da,dati-mi va rog doua palme zdravene caci mie nu-mi vine sa cred inca la ce asist.
    P.S-Genial Mirecea Badea aseara...am ras cu lacrimi.

    RăspundețiȘtergere
  13. buna ,
    numele meu este Eugenia si-ti scriu pentru prima oara pe acest blog.Vreau sa-ti spun ca Oreste cu emisiunea lui m-a trezit la viata,
    ratacisem cararea care ducea spre Tatal Ceresc
    si spre casa lui.Acum in fiecare zi citesc si blogul tau care imi umple inima de bucurie si astept articolul din Gardianul cu multa nerabdare.E minunat cum impartiti cu noi tot ceace cititi sau descoperiti.
    Am vizionat filmul care mi-a placut mult,iti multumesc din suflet pentru bucuria pe care mi-ai facut-o cu acest film.

    RăspundețiȘtergere
  14. E adevarata o parte din cele ce s-au spus la tv.Nu cred povestea cu flacara violeta, cred ca este o intoxicare cu un scop bine definit.In rest totul e adevarat.De mult timp se lucreaza cu diverse grupuri si oameni care stiu bine ce fac.E putin important ca lumea sa inteleaga ceva din asta.Ideea e sa nu inteleaga deloc, asa "lucrul" este mult mai puternic.Manevra asta a lui Hrebenciuc este bine gandita pentru mai multe planuri.Si ei (psd) au "lucrat" deci nu despre asta e vorba aici, ci de altceva.Vor sa destabilizeze "spatiile" facute pentru Basescu...ca sa zic asa.

    RăspundețiȘtergere
  15. Dar aici e sectiunea dedicata filmului Ostrov care e cu mult mai important decat jocurile meschine si murdare din culisele politicii romanesti.

    RăspundețiȘtergere
  16. Tocmai de aceea mi-am cerut scuze,Doru pentru aparitia inoportuna si fara link pe subiect dar majoritatea prietenilor mei de la Oreste de pe Cod bantuie si pe aici.Nu o lua ca pe un afront,nu incerc sa dezvolt nimic,era doar o intrebare.

    RăspundețiȘtergere
  17. pentru cei care nu reusesc sa descarce filmul, trimit un link unde poate fi vazut direct:

    http://www.aum.ro/video/filme/ostrov.html

    Vizionare placuta!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bun gasit!
    vazut film si ramas uimit!
    Ce este atat de extraordinar in acest film?
    Cine l-a vazut imi poate impartasi si mie opinia sa - de ce este atat de special acest film!?
    Seven pounds l-ati vazut?

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut, dragi cautatori. Descopar in ultima vreme din ce in ce mai multe lucruri pe care nu pot sa le numesc.
    Filmul - extraordinar - in afara de emotia puternica declansata in interiorul meu(asemenea unui meteorit cazut in mijlocul oceanului) sunt absolut convins ca va avea asupra mea un efect de bumerang in sensul ca ma va "lovi" in diverse momente ale vietii.
    Doru - te-am vazut o data la Oreste si am o senzatie de "pace" cand ma gandesc la respectiva emisiune.
    Cred ca e timpul sa actionam la nivel individual si sa spunem fara rezerve ce gandim(simtim). Pentru a va "declansa" am sa incep eu.
    Pentru conectarea "blanda" cu Universul va trebui sa simplificam totul, sa ne contopim cu el. Atunci totul va fi mai simplu pentru ca EL, vazand intentia noastra, ne va ajuta.
    De saptamani intregi ma intreb de ce un guvern care conduce o tara nu are ca prima prioritate asigurarea unui minim confort oamenilor pe care ii guverneaza. Ma refer aici la principiile care ar trebui aplicate conform celor mai elementare reguli. Electricitatea, gazele naturale, resursele naturale nu sunt ale poporului? Ba da. Si atunci de ce le platim?
    Consider ca daca vom constientiza aceste greseli intentionate si vom dori schimbarea, aceasta se va produce.
    Cum ar fi de exemplu sa locuim in case construite sub pamant cu acoperis de sticla? Nu sunt greu de realizat si ofera avantaje extrem de importante.
    Cu fiecare clipa care trece devenim mai puternici iar in curand ii vom putea inlatura pe "cei despre care nu vorbim" iubindu-i.
    "Perform today.Win today."

    RăspundețiȘtergere
  20. Super filmul Ostrov. Iti multumesc din suftet ca mi-ai dat posibilitatea sa-l cunosc, frate Doru.
    sa va ajute bunul Dumnezeu in tot ce faceti !

    RăspundețiȘtergere