miercuri, 6 ianuarie 2010

Bucuria Epifaniei


Sfanta Aratare a lui Iisus Hristos



Cei ce sunteti insetati, mergeti la apa si cei care nu aveti argint, mergeti de cumparati si mancati, mergeti si cumparati fara de argint si fara de pret vin si grasime. Pentru ce cheltuiti argintul vostru pentru un lucru care nu hraneste si castigul muncii voastre pentru ceva care nu va satura? Ascultati-Ma pe Mine si veti manca cele bune si intru bunatati se va desfata sufletul vostru. Luati aminte cu urechile voastre si mergeti pe caile Mele. Ascultati-Ma pe Mine si viu va fi sufletul vostru. Voi face cu voi legamant vesnic, dandu-va indurarile Mele cele fagaduite lui David. Iata, l-am facut marturie popoarelor, capetenie si stapanitor peste neamuri, iata, tu vei chema popoare pe care nu le stii si popoare care pe tine nu te-au cunoscut vor alerga la tine, pentru Domnul Dumnezeul tau si pentru Sfantul lui Israel, caci El te preamareste.

Cautati pe Domnul cat il puteti gasi, strigati catre Dansul cat El este aproape do voi. Cel rau sa lase calea lui sl omul cel nelegiuit vicleniile lui si sa se intoarca spre Domnul, caci El Se va milostivi de dansul si catre Dumnezeul nostru cel mult iertator. Caci gandurile Mele nu sunt ca gandurile voastre si caile Mele ca ale voastre, zice Domnul. Si cat de departe sunt cerurile de la pamant, asa de departe sunt caile Mele de caile voastre si cugetele Mele de cugetele voastre. Precum se coboara ploaia si zapada din cer si nu se mai intoarce pana nu adapa pamantul si-l face de rasare si rodeste si da samanta semanatorului si paine spre mancare, asa va fi cuvantul Meu care iese din gura Mea; el nu se intoarce catre Mine fara sa dea rod, ci el face voia Mea si isi indeplineste rostul lui. Si voi eu veselie veti iesi si in pace veti fi calauziti; muntii si colinele vor izbucni in strigate de veselie inaintea voastra si toti copacii campului vor bate din palme! In locul spinilor va creste chiparosul si in locul urzicii va creste mirtul. A Domnului fi-va slava, spre vesnica si nepieritoare pomenire.

Astazi ingerii cu oamenii praznuiesc impreuna.In timpurile acestea in care il asteptam cu bucurie si insetare pe Domnul nostru Iisus Hristos trebuie sa nu uitam mai ales ce a spus : “ Caci gandurile Mele nu sunt ca gandurile voastre si caile Mele ca ale voastre, zice Domnul. Si cat de departe sunt cerurile de la pamant, asa de departe sunt caile Mele de caile voastre si cugetele Mele de cugetele voastre.

De multe ori dorintele si gandurile noastre, chiar daca il privesc pe Dumnezeu, sunt departe de Sfanta Sa Lumina si de Sfant Adevarul Sau.Sacrificiul nu mai este ca in vremurile vechi mielul alb si sangele ci propriile noastre patemi.Renuntarea la patemi este dureroasa pentru om si asta este o jertfa adusa Domnului, o purificare a celor mai adanci tinuturi.Interesant este ca aceasta criza economica aduce dupa sine un post impus, o lectie a renuntarii.Este primul semn.


6 comentarii:

  1. Oare ce este astăzi iubirea,cum mai arată ?Oare ce este fericirea, bucuria, linistea sufletească astăzi şi cum mai arată? Este atîta durere,atîta nefericire, timpul zboară, iar noi, nu ştim să ne mai bucurăm de nimic.Oare de ce?Cine poate răspunde, tot noi oamenii?Domnule Doru, oamenii au făcut ca totul să devină gri sau negru,chiar dacă am evoluat în ştiinţă,în tehnică, am distrus iubirea,am uitat să rîdem,să fim veseli,am distrus natura şi pînă la urmă ne-am distrus pe noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. despre adventistii de ziua a7a,ce parere aveti?stiind faptul ca nu sunt de acord cu dvs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Treaba lor.E putin important ca sunt sau nu de acord cu mine.Important e sa isi doreasca sincer si sa s roage continuu ca Dumnezeu sa le arate calea.Si cu siguranta le-o va arata daca sunt sinceri si perseverenti.Noi sa ne ocupam de noi, de problemele noastre, de pacatele noastre, de tot ce gandim si facem impotriva noastra pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
  4. am 40 ani,si incerc sa merg la biserica in fiecare DUMINICA,lucrez la tura si uneori sunt de servici atunci,te intreb draga Doru- de ce sunt privita ciudat,cu retinere, chiar din partea familiei mele,parintilor,cumnatelor.Nu au curajul sa rada,dar nici nu inteleg ce caut eu acolo.raspunsul nu pot sa-l dau eu,trebuie sa-l caute singuri,sa-l doreasca,sa-l CREADA.

    RăspundețiȘtergere
  5. Credinta este tot ce respiram,este faptul ca traim.Este atat de usor sa crezi si sa te rogi.Noi cerem prin rugaciune,dar ce oferim in schimb,ce facem noi ptr ca DUMNEZEU ne da ce voim prin rugaciune,cum aratam recunostinta noastra tinand cont ca si aici DUMNEZEU ne lasa timp,fiecare cat merita 75-90 ani.

    RăspundețiȘtergere
  6. DESI STIAM CA EXISTA NU L-AM CUNOSCUT CU ADEVARA DECIT LA 35 DE ANI,DAR DE ATUNCI TOATA VIATA MEA SA SCHIMBAT,DAR ESTE ADEVARAT TREBUIE SA BATEM LA USA LUI CA SA NE DESCHIDA,SI SA CEREM SA NE LUMINEZE CA SA-L I NTELEGEM ASA CUM VREA EL NU ASA CUM VOR DOCTRINILE....CERT E CA CU CIT CITESC MAI MULT DIN BIBLIE CU ATIT MI SE MAI DESCOPERA CITE CEVA,ESTE O CARTE FASCINANTA CARE NU TI SE DESCOPERA DIN PRIMA LECTURA CI TREBUIE SA O CITESTI CU INIMA NU CU MINTEA NOASTRA INGUSTA

    RăspundețiȘtergere