miercuri, 13 ianuarie 2010

Au innebunit salcamii !


Anotimpurile sunt mai ales in sufletul nostru. Asa trecem prin fiecare an din hibernarea noastra launtrica catre reintinerire, reinviere, catre coacere si dospit ca mai pe urma sa gustam din mustul vietii si paharul Dumnezeiesc. Romanul are o poezie launtrica deosebita caci cine altcineva poate spune : " Au innebunit salcamii " ? Reintalnirile cu oamenii ce alcatuiesc sufletul nostru sunt ca niste putini curate din lemn de stejar umplute cu mustul binecuvantarii si al bucuriei.Asadar "au innebunit salcamii de atata primavara " sora draga!



Au innebunit salcamii

Au innebunit salcamii
De atata primavara,
Umbla despuiati prin ceruri
Cu tot sufletu-n afara

Si l-au scos de dimineata
Alb si incarcat de roua
Cu miresme tari de ceruri
Smulse dintr-o taina noua

Au innebunit salcamii
Si cu boala lor odata
S-a-ntamplat ceva imi pare
Si cu lumea asta toata

Pasarile aiurite
Isi scot sufletul din ele
Pribegind de doruri multe
Calatoare printre stele

S-a-mbatat padurea verde
Nu mai e asa de calma,
Tine luna lunguiata
Ca pe-o inima in palma

Nu-mi vezi sufletul cum iese
In haotice cuvinte,
Au innebunit salcamii
Si tu vrei sa fiu cuminte?

11 comentarii:

  1. Buna !

    Ce frumoasa-i primavara,
    Cand salcamii infloresc
    Eu atept sa vina vara
    Si sa-i spun ca o iubesc.

    Muntii si padurile
    Ele ma mai linistesc
    Vreau sa urc cararile
    Acolo ma racoresc.

    Te-am vazut la Oreste si am reusit sa i-au denumirea blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos! E vremea poeziei fara de care sufletul moare incet dar sigur,

    Din cetina de brad
    Coboara soare cald,
    Si peste muntii mei
    Lumina de la zei.

    Din glasuri de tacere
    Coboara mangaiere
    Si peste munti coboara
    Priviri de caprioara.

    Da Doamne daca poti
    Chemare pentru toti,
    Sa poarte dulci colinzi
    In dragii nostrii munti.

    O zi frumoasa,
    Cantecul Padurii

    RăspundețiȘtergere
  3. As putea face o recomandare pentru melodia sau videoclipul "Cerbul" cantata de Carmen Ciocolata (pe Google sau Youtube). Are un mesaj profund si o canta cu mult suflet. Nota 10 pentru cantec si videoclip.

    RăspundețiȘtergere
  4. Niminic nu infloreste afara daca nu infloreste si inauntrul fiintei tale. asta e concluzia fireasca pentru tema Ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, fratioare drag!!! :X
    E adevarat, anumite intalniri te pot scoate din Intunericul in care esti, iar altele te pot adanci mai mult. Doar daca am putea constientiza cat de mult ne influentam unii pe altii si cat de IMPREUNA suntem cu totii!
    Este chiar si un citat minunat, imi scapa acum autorul: "ADEVARATELE Intalniri ne scot in afara noastra, ne pun in stare de transa, de creatie permanenta!"

    RăspundețiȘtergere
  6. minunat !!! minunat ca ti-am gasit blogul, un suflet in sfarsit !!!! ce vorbeste altor suflete ..in toata nebunia si vanarea de vant din jurul nostru.Te-am mai urmarit la Oreste esti ,, omul frumos ,,ce mirare ca esti ce-ntamplare ca ,,,suntem ,,,multumim !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doru Bem, se vede ca esti un om luminat, harazit, continua sa faci lumina in mintile si sufletele oamenilor cu ajutorul Divinitatii, nu te lasa intimidat, esti extraordinar si cred ca daca ne repliem vom ajunge sa vedem Adevarul.

    RăspundețiȘtergere
  8. buna Doru,
    zilele trecute, cautind emisiunea la care ai fost saptamana trecuta(codul lui Oreste0, am dat de blogul tau.
    Sa-ti spun ceva, de citiva ani, mai bine zis 2...sotul meu ma zapaceste cu NIBIRU.Citeste tot ce apare, comanda carti, isi informeaza prietenii...
    Eu , la inceput nu am vrut sa-l ascul ptr ca parea sinistru.
    Sotul meu zice ca de prin vara anului trecut, se putea vedea din Australia.
    Avem un prieten care a trecut pe acolo, dar nu a vazut nimic.....
    Am multe de povestit, dar mai ales el....Marian....sotul meu.
    Ce zici, vorbim despre Nibiru?
    Doamne Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Aceasta este o melodie ce imi incalzeste sufletul si simt ca traiesc>Superba melodie>

    RăspundețiȘtergere
  10. Este un cantec foarte frumos pe versurile (cateva modificate) lui Arhip Cibotaru,Salcamii.O poezie incantatoare.

    RăspundețiȘtergere